poniedziałek, 15 października 2012

Zestawy ze spódnicą MAXI!

Witam wszystkich! Nie będę się przedstawiać, ani obijać w bawełnę... po prostu napiszę krótko i zwięźle co Wam chce przekazać. Mam zamiar przedstawiać Wam w swoich wpisach rzeczy, które dla mnie są modne, zestawy ubrań, ale nie tylko. Przewiduję także konkursy, ale to, jak już się rozkręcę. 
Jako, że nadchodzi do Nas jesień, a w zasadzie to już przyszła, chciałam Wam przedstawić zestawy jesienne. Podobno w najbliższych dniach ma być coraz cieplej, więc zaproponuję coś kobiecego, ale wygodnego. 
Oczywiście to, że wybrałam takie, a nie inne rzeczy do zestawów jest spowodowane moim gustem. Nie kieruję się raczej trendami, lecz własną intuicją. Nie musi się Wam to podobać, ponieważ wiem, że każdy lubi co innego. Ja jestem zmienna, więc czasem mam ochotę na ubrania typu dres, a czasem na szpilki i obcisłą sukienkę. 
W każdym razie przedstawiam Wam proponowane przeze mnie zestawy ubrań:



Spódnica maxi - NEW LOOK
Bokserka - CUBUS
Marynarka jeansowa - NEW LOOK
Trampki- CONVERSE
Korale błękittne


Spódnica maxi - MANGO
Bluzka - KAPPAHL
Koturny - NEW LOOK
Torebka - STRADIVARIUS


Spódnica maxi - MANGO
 Koszula jeansowa - STRADIVARIUS
Trampki czarne - CONVERSE
Dodatek - ???


Jeśli chodzi o pierwszy zestaw, to według mnie są to ciuchy na wypad z przyjaciółmi... nie zobowiązujące, wygodne, ale zarazem ładnie wyglądające. Drugi zestaw jest już zdecydowanie bardziej oficjalny. Jeśli chodzi o trzeci zestaw, to jest chyba najbardziej luźny. 
Mam do Was propozycję... może sami dobierzecie dodatki do trzeciego zestawu. Możecie je wypisywać w komentarzach. 



To jest taka moja własna inwencja... ubrałam Panią w jeden z moich zestawów. Wybaczcie za jakość, ale grafikiem komputerowym to ja niestety nie jestem.

8 komentarzy:

Salamandra Plamista pisze...

Fajne zestawy! Jakiś czas temu uszyłam sobie taką maksikieckę, ale tak naprawdę nie miałam pomysłu, z czym mogę ją nosić (oprócz dopasowanej bluzeczki). Twoje pomysły mnie zainspirowały! Dziękuję! :)

pomysłowa.a pisze...

Dziękuję bardzo za miłe słowa :) Cieszę się, że komuś oprócz mnie się podobają :)

Salamandra Plamista pisze...

Czekam na więcej! Ciekawa jestem, jakie stylizacje zaproponowałabyś do asymetrycznej spódnicy. :)

Anonimowy pisze...

Drugi zestaw zdecydowanie do mnie najbardziej przemawia! :)
Fantastyczny blog. :)
Obserwuję.
http://inspirations-fashion-silver.blogspot.com/

SkyButterfly96 pisze...

ładnie mozna by wyglądać ;)

Pozdrawiam! ;)

Ania pisze...

fajnie tu :)
obserwuję http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/
Pozdrawiam :D

Marsa pisze...

thank you for your comment sweet girl :)
hope to hear from you again!

happyleeliving.blogspot.com

[personal style and lifestyle blog]

Unknown pisze...

thanks for your comment! followed you back :)