poniedziałek, 22 października 2012

Poznaj tajemnice skóry... Skórzane sukienki!

Dzisiaj zainspirowała mnie moja mam, która wyciągnęła z szafy jej starą sukienkę skórzaną. Muszę przyznać, że te sukienki są naprawdę ładne i fajnie podkreślają figurę. Postanowiłam, że poszukam sukienek skórzanych i zrobię z nimi stylizacje. Oczywiście wybrałam te sukienki, które najbardziej mi się spodobały. W sumie ostatnio zauważyłam, że można je znaleźć w prawie każdej sieciówce.
Co prawda ja takich sukienek nie mam, ale wiąże się to z faktem, że w większości ładnie wyglądają w nich kobiety, które mają ładne wcięcie w talij. Niestety... ja takiego nie posiadam.



Sukienka skórzana - Atmosphere
Botki czerwone- Sklep Internetowy
Kurtka eko-skóra- New Yorker
Kopertówka
Kolczyki + naszyjnik - Swarovski


 Sukienka skórzana- New Yorker
Czółenka- DeeZee
Torba- Bevers
Zakolanówki- Calzedonia
Pierścionek srebrny- YES
Bransoletka- Sklep Internetowy


 Sukienka skórzana- H&M
Sandały rzymianki- Sklep Internetowy
Beżowy kapelusz- Tally Weijl
Torba plażowa- MANGO
Okulary- SOLANO


Sukienka skórzana- Monnari
Kozaki- Ryłko
Kopertówki- ALDO


Mi osobiście chyba podoba się najbardziej zestaw numer 1. Jednak inne też są bardzo fajne (przynajmniej dla mnie). 
W ogóle zaczęłam się już zastanawiać nad konkursem i mam nadzieję, że szybko coś urodzi się w mojej głowie. Także odwiedzajcie moją stronę, bo być może niedługo pojawi się na niej jakiś konkurs.

3 komentarze:

Unknown pisze...

hello there! do you want to follow each other via gfc? let me know :)
http://madeofstarsblog.blogspot.gr/

Fabrizia Spinelli pisze...

I like this post so much: these outfits are wonderful!
What about following each other? Cosa mi metto???
Last day to win an N&K Designs arm party worth $200!!

Life by MARCELKA pisze...

super są te sukienki !!!

pozdrawiam serdecznie
Marcelka Fashion


:)