środa, 3 kwietnia 2013

Gwiazdy wyglądają na plaży gorzej niż TY! Sprawdź kto wypadł najgorzej...

Myślicie, że celebrytki naprawdę są takie piękne, jak na okładkach kolorowych pism albo że naprawdę potrafią się doskonale ubrać? Nic bardziej mylnego! Można nawet powiedzieć, że niektóre z nich w porównaniu do Nas wypadają blado. Pomimo tego, że gwiazdy mają dużo pieniędzy na ciuchy, a nawet na stylistów, którzy mogą im doradzić... i tak przerażające jest to, jak niektóre z nich wyglądają! 
Postanowiłam przedstawić Wam gwiazdy, które według mnie nie potrafią się ubrać (przynajmniej w przedstawionych przeze mnie przykładach). Wszystkie gwiazdy przedstawię w stylizacji letnie, może tym odgonię zimę. 



  • Numer jeden zajmuje na mojej liście Britney Spears! Kostium, który wybrała wygląda, jakby był kostiumem dla 12-latki. Zdecydowanie nie popieram ubierania przez dojrzałe kobiety strojów dziecięcych... w ten sposób się nie odmłodzą! Do tego jego kolor także nie powala. W skali od 1 do 10 oceniłabym tę stylizację na 1. 

  • Na plażę wyszła także Rihanna. Powiedzmy tak... ja bym się tak nie odstroiła! O ile dół jakoś przełknę (chociaż do tych obfitych bioder mogłaby wybrać coś lepszego), to góra już nie przejdzie. Przez górną część kostiumu nie widać w ogóle jej biustu. Czy on tam w ogóle jest? Mogłaby go bardziej podkreślić. Poza tym ten strój chyba nie należy do bardzo wygodnych...

  • Czas na polski akcent! Pani Iwona Węgrowska też nie zachwyciła mnie swoim czerwonym kostiumem. Bikini nie jest brzydkie, ale góra kostiumu wg mnie jest za mała. Za duży biust, za mały rozmiar! 

  • Ostatnim przykładem, który podam będzie strój Nicole Richie. Co w nim jest nie tak? Góra nie pasuje do dołu! Dodatkowo wydaje się, że góra spłaszcza biust, a tego nie lubię (przynajmniej w przypadku małych biustów). 

Brak komentarzy: