wtorek, 20 listopada 2012

Prowokujące sukienki gwiazd!

Dzisiaj chciałabym się skupić na sukienkach gwiazd, czyli co nosi się w wielkim świecie. Wiemy, że gwiazdy potrafią być kontrowersyjne i często takie są. W końcu prowokująca sukienka na imprezie, to dobry pretekst, by wskoczyć na pierwsze strony gazet (niektórym co prawda starcza piąta strona).
Czasem prowokujące sukienki potrafią być naprawdę świetne i nie tylko prowokują, ale przede wszystkim kuszą. Starałam się skupić na właśnie takich sukienkach, chociaż przyznam, że jedne podobają mi się bardziej, a jedne mnie - to oczywiście zależy od gustu. Prowokująca Rihanna, Marina Łuczenko, czy może Anjia Rubik... Sami wybierzcie, która z nich waszym zdaniem ma uwodzicielsko prowokującą sukienkę. 



  • Sukienka, która dla mnie jest numerem jeden, to koralowa sukienka Mariny Łuczenko. Wiem, że jest ona dość skąpa, ale kolor i krój zdecydowały o tym, że to ona jest dla mnie najlepsza! Może powodem był także duży dekolt na plecach. Seksownie, skąpo, ale naprawdę pięknie! 


  • Suknia numer dwa, to suknia Rihanny. Czarna klasyczna sukienka, która jednak prowokuje przede wszystkim swoim dekoltem, ale również dość długim rozcięciem. Najbardziej podoba mi się w niej klasyka połączona z uwodzicielskim wyglądem! 


  • Numer 3 - sukienka Beyonce. Jest to mini z ślicznym dekoltem (przynajmniej jeśli ktoś ma większy biust) i trenem. Ja lubię sukienki mini, więc może dlatego ona mi się spodobała. Plus przede wszystkim za to, że jest elegancka i dodatkowo dekolt jest prowokujący. 

  • Następna jest biała sukienka Anji Rubik. W Internecie dużo o niej pisało. Mnie się podoba. Może jak dla mnie, to ma za duże rozcięcie, ale przecież Anjia ma co pokazywać. Podoba mi się dekolt, jest ciekawie zrobiony. Dlatego właśnie jest moim numerem cztery!


  • Kolejna suknie - Rachel Bilson. W niej zaintrygowała mnie prostota, która jest niezwykle kusząca. Dekolt dość ciekawy. Sukienka wcale nie jest bardzo krótka, a pomimo to uwodzicielska!


  • W przed ostatniej sukience pokazała się Selita Ebanks! Krótkie sukienki to jest to, co ja lubię, dlatego mi się podoba. Chociaż przyznam, że idealna nie jest. Dość ciekawie uszyta, ale parę rzeczy bym zmieniła, na przykład rękawy. 


  • Ostatnią sukienką na mojej liście sukienek prowokujących jest suknia Anji Rubik, ta jednak jest czarna. Dlaczego prowokująca? Z powodu dekoltu i tego, że jest przeźroczysta. Jak dla mnie jest chyba jednak za długa i te wzorki na niej średnio mi się podobają, ale to rzecz gustu. 



Która według Was jest najlepsza? 
____________________________________________________________________

Zapraszam jeszcze do wzięcia udziału w konkursie, który zorganizowałam! Konkurs jest prosty i nie wymaga żadnej wiedzy, ani wysiłku! Zajrzyjcie na stronę i weźcie udział w konkursie! Można wygrać nagrodę. Nic Was to nie kosztuje, a nagrodę możecie zdobyć.


2 komentarze:

Ania pisze...

pierwsza ♥

pomysłowa.a pisze...

Widzę, że nie tylko ja mam taki gust <3 !!!