wtorek, 9 kwietnia 2013

Jak być modnym? Najlepsze gadżety dla kobiet!

Każda z Nas wie, mężczyźni są gadżeciarzami, jednak musicie przyznać, że kobiety też uwielbiają gadżety. Dziewczyny prawie zawsze mają przy sobie różnorakie portfele, najnowsze torebki, czy nowoczesne zegarki. Gadżety dla kobiet są różne, można znaleźć takie delikatne, takie nowoczesne, ale także bardziej męskie. To, jakie gadżety wybierzemy zależy tylko od naszego upodobania. Gadżety sprawiają, że kobiety (ale nie tylko) czują się modnie.
Dlatego postanowiłam znaleźć gadżety (małe i duże), które według mnie mogą przyciągnąć największe zainteresowanie kobiet. Zobaczcie co proponuję... 




_____________________________________________________________________________
Torba z kreskówki!
Torba z kreskówki to coś, co znalazłam przez przypadek, ale szczerz mówiąc zakochałam się w niej! Byłam pewna, że to rysunek, ale okazało się, że to najprawdziwsza torba. Każda z nas nie raz chciała się czuć jak w bajce, a dzięki tej torbie to jest możliwe. Zresztą widząc nas na ulicy z taką torbą chyba każda osoba się za nami obejrzy. Jeżeli któraś z Was ma taką torbę, to napiszcie, czy rzeczywiście wygląda tak zjawiskowo. 



Modny portfel z ćwiekami!

Portfel z ćwiekami, to w sumie już klasyka. Jednak o klasycznych rzeczach też trzeba wspomnieć. Dlaczego jest to dobry gadżet dla kobiety? Po pierwsze elegancki, ale z pazurem. Po drugie pasuje do większości stylizacji. Po trzecie zazwyczaj są duże, wiec wiele w nich można zmieścić. Sama planuje kupno takiego portfela, ale dopiero na lato. Podkreślić trzeba, że można znaleźć takie portfele w bardzo korzystnych cenach. 



Lusterko do torebki!
Małe, eleganckie lusterko do torebki... uważam, że jest to rzecz naprawdę przydatna (przynajmniej dla kobiet). Często nadarzają się okazje do korzystania z takiego lustereczka. Myślę, że każda z nas powinna je mieć w swojej torebce. najlepiej jeszcze wybrać takie, które jest eleganckie i kobiece (jak to na zdjęciu). 



Długopis - szminka
Taki długopis zauważyłam ostatnio u pewnej dziewczyny i muszą przyznać, że spodobał mi się! Ta "szminka" jest mała, podręczna i użyteczna, jednak przede wszystkim wygląda pięknie! Długopis w wersji kobiecej, to coś, co powinnyśmy mieć! Cena jest naprawdę niska, bo widziałam taki gadżeciarski długopis w cenie 4,50 zł. Chyba się opłaca... 



Stylowy naszyjnik z zegarkiem!
Naszyjniki... każda dziewczyna ma przynajmniej jeden w swoim domu. Jednak moim zdaniem warto kupić bardzo elegancki i stylowy naszyjnik z zegarkiem. Nie trzeba nosić tego i tego, a taki naszyjnik jest naprawdę przepiękny. Są oczywiście w różnych kształtach - ja wybrałam misia, bo najbardziej mi się podoba. Ceny takich naszyjników są niewielkie, a opłaca się mieć w domu taki gadżet! 



Przezroczyste kalosze z kolorowymi podeszwami!
Na koniec zostawiłam coś, co naprawdę oszałamia. Gadżetem takim, chociaż gadżetem niezwykle przydatnym, są kalosze transparentne z kolorowymi podeszwami. Wyglądają one przepięknie. Oczywiście trzeba pamiętać, że nasze skarpetki będą widoczna. Można znaleźć takie kalosze z różnymi kolorami podeszew  i sznurówek... oprócz różowego jest zielony, pomarańczowy, niebieski, a nawet szary. Co najlepsze... na allegro można znaleźć takie kalosze za jedyne 90 zł. Nie jest to wiele, chociaż można pomyśleć, że za kalosze się tyle nie da. Te kalosze są jednak wyjątkowe...

Brak komentarzy: