środa, 24 października 2012

Stylizacje wyjściowe!

Jako, że dzisiaj miałam taki spokojny i cichy dzień, wiec postanowiłam także takie stylizacje Wam przedstawić. Znaczy to, że dziś przygotowałam ubrania wyjściowe. Każdy z Nas ma chociaż raz w miesiącu sytuację, kiedy musi się ładniej ubrać np. do pracy, na egzaminy czy też na jakieś oficjalne wyjście. Dzisiaj stylizacje będą wyglądać trochę inaczej, bo ubrania są przedstawione na postaci. Mam nadzieję, że Wam to nie będzie przeszkadzać.
Starałam się zrobić stylizacje raczej w stonowanym stylu i mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie, a przynajmniej któraś z tych stylizacji się Wam spodoba.


1. Bluzeczka z krótkim rękawem, krótsze spodnie i kardigan, to dobra stylizacja zarówno na oficjalne wyjście do restauracji, jak i do pracy. Można ten zestaw traktować także mniej oficjalnie i ubrać na mniej zobowiązującą randkę czy spotkanie z koleżankami.


Bluzka z krótkim rękawkiem - S Max Mara
Spodnie - Sand
Buty - H&M
Kardigan - By Zoe
Torebka- Charlott Vasber


2. Wersja dla grzecznej dziewczynki. Wszystko w stonowanych kolorach. Delikatna sukieneczka, rajstopki i buty na obcasie, a dodatkowo kurteczka, która chroni Nas przed zimnem.

Sukienka - Mango
Szpilki - Zara
Kurtka- Replay Leather
Rajstopy - H&M


2. To już zestaw dla mniej grzecznej dziewczynki i na mniej oficjalne okazje. Można go ubrać na przykład na randkę z jakimś przystojnym mężczyzną albo i mniej przystojnym.

Spódnica - Altewi.Saome
Top - Fifth Avenue Shoe Repair
Buty - Karen Millen
Kopertówka - Malababa
Kardigan - Baba Jaga
Naszyjnik - Cartier


Mam nadzieję, że dzisiejsze stylizacje się Wam spodobały. 
Dodam, że stylizacje układałam sama, a robiłam to w specjalnym programie, dlatego dzisiaj wygląda to trochę inaczej :).

1 komentarz:

Life by MARCELKA pisze...

najbardziej podoba mi się ta ostatnia !



Pozdrawiam serdecznie
Marcelka Fashion


:)