czwartek, 1 listopada 2012

Reklamacja w CCC i Deichmann! Co warto wiedzieć...

Dzisiaj skupię się nie na stylizacjach, ale na przedstawieniu pewnej sytuacji. Chodzi dokładnie o reklamację butów w sklepach CCC oraz Deichmann. Myślę, że będzie to przydatna informacja, bo często ludzie pytają się mnie, jak to jest z tą reklamacją, szczególnie jeśli chodzi właśnie o te dwa sklepy, czyli CCC i Deichmann. Ja sama się kiedyś zastanawiałam, czy sklepy te rozpatrzą moją reklamację pozytywnie, czy też nie. Oczywiście teraz już to wiem, ale dlatego, że bardzo często kupuje tam buty i zwyczajnie jestem nauczona doświadczeniem. Myślę też, że nie jedna z Was wie już coś o reklamacjach w tych sklepach, ale zdaję sobie sprawę, że są osoby, które dopiero chcą się czegoś o tym dowiedzieć i dlatego ja przychodzę im z pomocą.

 1. CCC



Zacznę od sklepu, który oczywiście jest bardzo popularny, a nosi nazwę CCC. Bardzo często kupuję tam buty, ponieważ maja tam moje rozmiary, a dodam, że rozmiar 35 (bo taki noszę) nie jest bardzo popularny. Mogę Wam powiedzieć, że w 90% uzasadnionych przypadków przyjmują oni reklamację. Oczywiście to bardzo fajnie. Niestety, albo dla niektórych na szczęście, często starają się oni naprawić obuwie, które oddaliśmy na reklamację. Dlaczego sądzę, że niestety? Bo w moich przypadkach (jak i mojej rodziny) raczej każda naprawa im nie wychodziła, but zaraz znowu się psuł. Dlatego preferuję wymianę, bądź zwrot pieniędzy. Oczywiście na reklamację trzeba czekać dwa tygodnie i raczej nie zdarzyło się mi, żeby ten czas oczekiwania się przedłużył. Jeśli zaproponują Wam naprawę obuwia, to oczywiście możecie się zgodzić... zawsze istnieje możliwość ponownej reklamacji w razie zepsucia. Myślę, że jeśli chodzi o CCC, to wszystko.


2. Deichmann




Następnym sklepem jest Deichmann - także bardzo popularny. Ja rzadziej w nim kupuję, ale moja siostra i mój chłopak robią to dość często, dlatego mogę się na temat tego sklepu wypowiedzieć. Tutaj z reklamacją jest o wiele lepiej. Dlaczego? Ponieważ kiedy chcemy oddać buty, ponieważ coś się z nimi stało, to reklamację rozpatrują na na miejscu, czyli w sklepie i robią to panie, które sprzedają. Raczej nie zdarza się tak, że reklamacja nie zostaje przyjęta, oczywiście jeżeli jest uzasadniona. Bardzo podoba mi się to, że zaraz po rozpatrzeniu reklamacji możemy wymienić sobie obuwie (bo raczej nie naprawiają go), oczywiście jeśli nie chcemy go wymienić w tejże chwili możemy to zrobić kiedy indziej. Z kartką, którą dostaniemy (reklamacją) możemy się udać do każdego sklepu tej sieci i tam wymienić buty, jeśli nie ma ich w tym sklepie, gdzie rozpatrzyli Nam reklamację. Niestety odwrotnie jest w CCC, tam musimy wymienić buty w tym konkretnym sklepie, w którym składaliśmy reklamację.



To tyle, jeśli chodzi o reklamację w CCC i Deichmann'ie. Pamiętajcie oczywiście, że podstawą każdej reklamacji jest PARAGON, bez którego nic nie zdziałamy. Mam nadzieję, że ten post się komuś przyda, a jeśli macie jeszcze jakieś pytania, to śmiało pytajcie!

2 komentarze:

Ania pisze...

naprawdę świetne sklepy :)

Unknown pisze...

Niestety, ja już się nauczyłam, że reklamacja w tych sklepach tylko z opinią niezależnego rzeczoznawcy. W moim przypadku świetnie spisują się rzeczoznawcy Maj, polecałam ich także moim bliskim i też byli zadowoleni. Panowie bardzo profesjonalnie podchodzą do każdego przypadku, a opinie przez nich wystawiane są rzetelne i nie do podważenia.